Thursday 21 March 2013

Tukar Gambar Di Twitter.




Aku rasa nak tukar pulak gambar dekat Twitter ni. Memandangkan aku pun macam nak Single je, maka terpaksalah aku memarketkan diri aku balik. Sumpah payah. Selama ni kau dah takkan fikir dah pasal teman hidup kau sebab kau dah tahu dah siapa dia orangnya. Siapa yang akan kejutkan kau dengan suara lembut "Abang, abang bangun bang. Jom senggama" pagi-pagi buta lepas celik mata. Siapa yang kau nak imamkan masa sembahyang Subuh nanti. Siapa yang kau nak cubit pinggulnya yang kiut tatkala tetiba datang nafsu dia. Siapa yang kau nak usap kepala bila dia menangis sebab kau taknak belikan TV besar 42 inci letak dekat ruang tamu. Kau gila. Ikut sangat la jiran tu. Jiran beli TV besar, dia pun nak ada TV besar. Walhal, baru je ritu belikan TV 56 Inci. Cakap besar sangat pulak. Nasib sayang. Sekali tu, bala apa entah datang. Ni mesti doa orang-orang yang aku kutuk dia tak hensem. Doa orang teraniaya kan makbul. Walhal, memang tak hensem. Takkan nak tipu dia. Itu dah jatuh hukum berdosa pasal menipu tu.

   Aku bukak folder. Cantik, gambar aku banyak rupanya yang aku pernah tangkap sepanjang hidup aku. Aku tengok satu persatu. Aku amati. Yang memang sah-sah tak market seperti gambar ala-ala nak bersin dengan gambar tak bersedia lansung laju aku tolak tepi. Itu elok-elok orang ada niat nak follow pasal nak kenal, terus delete Twitter, insaf dan bertudung kalau free hair. Bukan sebab ada gaya ustaz. Nak jaga diri takut dapat suami macam aku.

   Dari gambar berpindah gambar, dari folder berpindah folder. Masih lagi takde gambar menyegat.

   Dan sejam pun berlalu. Gambar yang menunjukkan aku hensem, kacak bergaya ala-ala suami paling terbaik abad ini, tiada.













Cilakak. Punya tak hensem aku rupanya.



Pelan-pelan, aku google gambar Zac Efron.

No comments:

Disclaimer

This is a personal blog and everything written on this blog, based on own and personal thought.

The owner of this blog did not responsible for any comments that made in the comment sections. The owner is only responsible by his name as written by the sections.

This web blog does not store any file on its server. All movies, software, form of files, pictures and any types of graphic forms that are posted on this blog are indexed from personal purpose only. For download-able form of files/software/etc, it's just for demo and must be deleted within 24 hours. You are agreed with this term as clicking the download button.

Any pictures, video and graphic forms, are not copyrighted as the date taken from the search engines. As if its copyrighted, all credit goes to the owner and i did not own the copyrights.

All of the graphics forms are linked with the original source. All of those pictures, video and graphic forms are not for any commercial use, i gain nothing for those forms of files.

Light 18sx contents.